Nieuws

Meet Bas

In november heeft Bas Wolters zijn functie als Director Brand & Strategy bij RGN aanvaard. In deze rol zal hij een significante bijdrage leveren aan de salesactiviteiten en de accountbegeleiding van klanten. Tevens zal hij actief participeren en strategisch meedenken over merkstrategische vraagstukken. En tot slot zal hij ook een bijdrage gaan leveren aan de interne marketinginitiatieven van RGN.

Group 79

Bas is 52 jaar oud, woonachtig in Oldenzaal, trotse vader van zoon Guus en dochter Maartje en dolverliefd op vriendin Marieke. Hij is een ervaren professional met een indrukwekkende carrière waarbij hij diverse merkstrategische en leidinggevende functies heeft bekleed. Zijn loopbaan begon als accountmanager-director bij Nijkamp & Nijboer, waarna hij zijn expertise uitbreidde als accountdirector bij Morskieft Ontwerpers. Gedurende 6 jaar bekleedde hij de rol van directeur/partner bij zijn eigen bureau, SIR Communicatiemanagement. Bas koos er vervolgens voor om enige tijd als zelfstandig professional te werken, waarbij hij zijn kennis en vaardigheden verder ontwikkelde.

In de afgelopen 6 jaar heeft Bas met succes de positie van marketingmanager bekleed, waarbij hij verantwoordelijk was voor de merken, marketing en communicatie van Heracles Almelo en Adwise. Zijn uitgebreide ervaring en bewezen leiderschap maken hem een waardevolle aanwinst in het zakelijke landschap van RGN. Maak kennis met Bas!

Bas, waarom de overstap naar RGN?

“Enerzijds vanwege de inhoud van het vakgebied: ik ben het liefst bezig met merken waarbij de essentie van het merk zowel op het gebied van identiteit als marketing en communicatie verder moet worden neergezet. Ik wilde die inhoud graag weer in de praktijk brengen en het feit dat ik dit kan uitvoeren bij een hele mooie proactieve club mensen, waar merkstrategie en de operationele kant vanuit professionaliteit bij elkaar komen, is een hele mooie bonus. Daarnaast wil ik graag weer in de dynamiek komen om met en voor meerdere merken tegelijkertijd te kunnen werken, en dat kan bij een bureau als RGN natuurlijk als geen ander.”

Wat kunnen mensen van jou verwachten?

“Behalve een heleboel verbinding, energie, kennis, ervaring en enthousiasme hoop ik vanuit merkstrategisch oogpunt een bijdrage te kunnen leveren aan de (door)ontwikkeling en juiste implementatie van merken en hun visuele identiteiten inclusief een aanvulling daarop vanuit het digitale oogpunt. Mijn stelling daarbij is, dat “Sterke digitale merken presteren beter”.”

 

Waar kijk je naar uit?

“Ik kijk er met name naar uit om weer in het veld te zijn en verbindingen en contacten te leggen met mensen in het speelveld, verschillende doelgroepen om uiteindelijk klanten en partners verder te helpen bij het neerzetten van sterke merken met hun eigen identiteit. Ik hoop daarin ook de digitale huisstijlwereld meer mee te kunnen nemen in de dienstverlening van RGN. En dan uiteindelijk te kunnen genieten van het eindresultaat van een goed strategisch ontwikkelde, fraai ontworpen, strak geïmplementeerde en ook goed onderhouden visuele identiteit.”

Tenslotte

“Veel informatie zo op papier maar het liefste maak ik gewoon face to face en persoonlijk kennis met iedereen om zijn of haar uitdaging te kunnen vaststellen en te kijken of wij vanuit RGN daar een mooie bijdrage aan kunnen leveren. Samen bereik je veel meer dan alleen.

Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact?
Bel ons op +31 88 987 99 00




    Andere
    nieuwsitems