Persbericht: RGN's nieuwe aandeelhouders

RGN kondigt met trots de benoeming van Maarten Ongering en Tom Dijk als nieuwe aandeelhouders aan. Deze benoeming markeert een frisse wind met de nieuwe generatie aan het roer.

Group 79

Maarten Ongering / Tom Dijk

“Wij zijn opgetogen om deel uit te maken van de verdere groei en professionalisering van RGN. Onze beslissing om toe te treden als aandeelhouders is gebaseerd op ons geloof in de propositie en de projecten van RGN. We kijken ernaar uit om te werken aan bedrijfscontinuïteit en het versterken van onze positie in onze sector. Het recent betrekken van een nieuw pand en het omarmen van onze nieuwe bedrijfsidentiteit, in combinatie met de instroom van nieuwe aandeelhouders, symboliseert de groei die we als bedrijf doormaken. Samen met ons team bouwen we aan een succesvolle toekomst voor ons bedrijf. Wij zijn ervan overtuigd dat we met ons talent en gezamenlijke inzet innovatie en duurzaamheid kunnen blijven bevorderen terwijl we onze internationale aanwezigheid versterken.”

“Internationaal gaan wij onze aanwezigheid versterken in samenwerking met onze strategische partners. Onze toewijding aan duurzaamheid blijft onverminderd sterk en we zijn vastbesloten om onze duurzaamheidsstrategie verder te ontwikkelen, met bijzondere aandacht voor onze ‘local heroes’. Tegelijkertijd blijven we ons richten op innovatie om de werkzaamheden van onze opdrachtgevers te vergemakkelijken. Daarnaast zetten we ons in voor de verdere ontwikkeling van ons platform, mybrand.center en het beheer van talent, met als doel getalenteerd personeel aan te trekken en te behouden. Onze visie op de toekomst uit zich in een duidelijke en innovatie koers op het gebied van branding & roll-out. Laten we samen werken aan het succes van RGN en een inspirerende toekomst tegemoet gaan.”

RGN | Branding & roll out reinvented

Als je merk een nieuwe fase instapt, zoals een fusie, een nieuwe campagne, een overname of een herpositionering, is één ding zeker: het succesvol (her)lanceren van uw merk en de naadloze uitvoering ervan zijn van het grootste belang. Bij RGN begrijpen we dit als geen ander.

Over RGN

We streven ernaar om niet alleen voor onze klanten wereldwijd te vernieuwen, maar ook voor onszelf. Door de jaren heen hebben we het proces geoptimaliseerd en hebben we pionierswerk verricht door ‘local heroes’ op te bouwen, ons wereldwijde netwerk van betrouwbare preferred suppliers, zoals installateurs, waarmee we nauw samenwerken. We blijven nieuwe methoden ontwikkelen om het eenvoudiger te maken en platforms te creëren die uw merk altijd in topvorm houden.

Bij RGN nemen we de regie over uw rebranding. We opereren binnen heel Europa en zelfs daarbuiten, als dat nodig is. We geloven in onbegrensde mogelijkheden, van impactanalyse tot implementatie en het beheer van alle elementen van uw huisstijl. Zo kunt u zich volledig richten op uw eigen merk, terwijl wij zorgen voor de vernieuwing in al zijn facetten, altijd en overal.

Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact?
Bel ons op +31 88 987 99 00

Andere