Nieuws
Nieuwe huisstijl voor allround technische dienstverlener Unica
Unica viert dit jaar haar 85-jarige bestaan. In die tijd is het bedrijf uitgegroeid van een werktuigkundig installatiebedrijf naar een allround technische dienstverlener met een landelijke dekking. Een mooie gelegenheid voor een modernere en frissere huisstijl.
De bedrijfswagens van Unica zijn één van de meest zichtbare huisstijldragers van de organisatie, ze zijn veel onderweg en zijn zichtbaar bij de projectlocaties waar ze werkzaam zijn. Hoewel de bedrijfswagens de perfecte visitekaartjes zijn, is het rebranden van de voertuigen een uitdaging. Want hoe rebrand je een wagenpark dat volledig ingezet wordt in de dagelijkse werkzaamheden van de organisatie?
Voor de standaard huisstijl gerelateerde werkzaamheden aan het wagenpark, zoals schadeherstel en nieuwe invoer van voertuigen, werkt Unica samen met Bergslot. Voor het rebranden van de voertuigen heeft Bergslot ons gevraagd onze expertise in te zetten bij het inrichten en leiden van het project.
Deze maand ronden we de rebranding succesvol af en heeft Unica een wagenpark met een moderne en frisse uitstraling. Met een goede logistieke invulling en planning hebben we ervoor gezorgd dat de dagelijkse werkzaamheden van Unica geen hinder ondervonden van de rebranding!