Rebranding van ’s Heeren Loo: grootste zorgaanbieder voor mensen met een verstandelijke beperking

Rebranding ’s Heeren Loo: grootste zorgaanbieder voor mensen met een verstandelijke beperking Project Succesvol rebranden van toonaangevende zorginstelling ’s Heeren Loo Scope 1.250 locaties Uitdaging   Grip krijgen op een snelgroeiende organisatie  ’s Heeren Loo is de grootste zorginstelling in Nederland voor mensen met een verstandelijke beperking. Met de missie om deze mensen en hun verwanten […]

Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding

Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding Project Merkbeleving vastleggen en doorvertalen naar employee branding Scope Hoofdkantoor in Amsterdam en productielocatie (8.000 m2) in Almere Uitdaging   Merkbeleving tailor made toepassen op twee locaties Greetz. Iedereen kent het als de bekendste website om snel en eenvoudig kaartjes en cadeaus te versturen. Greetz staat […]

één campusgevoel voor bijna 30.000 studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam

één campusgevoel voor bijna 30.000 studenten Project Signing en bewegwijzeringsproject Scope Projectmanagement en bewegwijzering Uitdaging   Spot-on signing en bewegwijzering voor groot aantal locaties Een gastvrije en levendige ontmoetingsplek op de Amsterdamse Zuidas. Een plek waar studenten, docenten, onderzoekers en het bedrijfsleven samenkomen. Dát is de Vrije Universiteit Amsterdam (VU). Samen met de VU werken wij […]

Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and

Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and FrieslandCampina Project Signing en wagenpark Scope Projectmanagement en signing Uitdaging De signing verzorgen voor een actief en divers wagenpark Zoals zuivel voor sterke botten en tanden zorgt, zorgen wij voor een sterke relatie met FrieslandCampina. Al 25 jaar lang. Een relatie waarbij FrieslandCampina ons de rebranding en daarna het […]