Zorg voor consistentie in al je documenten

Office templates

Bij het opstellen en versturen van documenten moeten snelheid en gemak hand in hand gaan met merkconsistentie. Want elk document dat je verstuurt, of het nu gaat om brieven, memo’s, rapporten of presentaties, draagt bij aan de perceptie van je merk. In de praktijk blijkt dit het behouden van deze consistentie echter vaak een uitdaging. Verschillende sjablonen, ontbrekende elementen en tijdrovend handwerk verstoren vaak de merkconsistentie.

Het gebruik van templates biedt een oplossing door te zorgen voor on-brand communicatie in alle documenten. Het helpt bij het voorkomen van fouten, bespaart tijd en verhoogt de productiviteit.

Iemand die schrijft in een notitieboekje en bezig is met consistentie op zijn laptop

Onze template management oplossingen

Wij staan klaar om je te begeleiden en adviseren bij het vinden van de beste oplossingen voor jouw documentbeheer. Onze template management oplossingen zijn beschikbaar voor een breed scala aan documenten en platforms, zodat je consistentie kunt bereiken in alle kanalen:

  • Microsoft Word: standaardiseer brieven, memo’s en rapporten.
  • Microsoft Excel: creëer consistente spreadsheets en rapportages.
  • Microsoft PowerPoint: zorg voor uniforme presentatie- en marketingmaterialen.
  • Outlook: centraliseer en automatiseer persoonlijke e-mailhandtekeningen voor een uniforme uitstraling in alle e-mailcommunicatie.

De kracht van een template management systeem

Je creëert snel en eenvoudig consistente documenten met gestandaardiseerde sjablonen.  

Consistentie

Zorg er voor dat alle documenten voldoen aan je merkidentiteit en –richtlijnen.

Tijdswinst

Verminder de tijd die medewerkers besteden aan het zoeken naar of aanpassen van sjablonen.

Automatisering

Het systeem automatiseert veel van het werk; door dynamische templates die automatisch worden ingevuld met relevante gegevens bespaar je tijd en voorkom je fouten.

Integratie

Koppel je template management systeem eenvoudig met andere systemen, zoals CRM-systemen of je SharePoint omgeving.

Die RGN-medewerkers werken samen aan mybrand.center, RGN's brand portal op een laptop in een vergaderruimte

Wat wij voor je doen

Wij begeleiden je gedurende het hele traject, van het selecteren van het juiste systeem tot de implementatie en het onderhoud ervan. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over de technische details. We zorgen ervoor dat je templates naadloos aansluiten op je merkidentiteit en alle medewerkers probleemloos met het systeem kunnen werken.

Onze begeleiding omvat:

  • Selectie en advies: op basis van jouw specifieke wensen en behoeften helpen we je bij het selecteren van het juiste template management systeem voor jouw organisatie. We zorgen ervoor dat je een oplossing die niet alleen functioneel is, maar ook perfect integreert met je bestaande systemen.
  • Implementatie en inrichting: wij ontzorgen je in het gehele implementatieproces, van de set-up van het systeem tot de integratie met andere systemen.
  • Ondersteuning en onderhoud: wij bieden voortdurende ondersteuning en onderhoud. Van eventuele aanpassingen tot vereiste updates, onze experts zorgen ervoor dat je ten alle tijde maximaal profiteert van alle functionaliteiten.
  • Op maat gemaakte templates: wij kunnen je ook helpen bij het creëren van op maat gemaakte templates. Dit zorgt ervoor dat jouw documenten altijd professioneel en consistent zijn.
  • Automatische e-mailhandtekeningen: wil je uniformiteit in alle handtekeningen binnen het bedrijf, of juist per afdeling een eigen touch? Met onze module creëer je in een handomdraai consistente handtekeningen, volledig geïntegreerd in Microsoft Office.
Waarom kiezen voor onze begeleiding?

Wij bieden een op maat gemaakt aanpak die volledig is afgestemd op jouw specifieke behoeften. Ons doel is om jouw documentatie efficiënt, consistent en professioneel te maken, zodat jouw merk altijd sterk naar voren komt in alle communicatie.

Ben je daarnaast ook op zoek naar één centraal platform voor al je merkrichtlijnen en merkassets? Onze brand portal, mybrand.center, biedt de perfecte aanvulling, zodat alles wat jouw merk uniek maakt op één plek toegankelijk is.

 
Implementation
Van twee identiteiten naar één monolithisch merk
 
Implementation
Negen huisstijlen getransformeerd naar één krachtige BMN-huisstijl
 
Implementation
Van decentralisatie naar eenheid op 1.250 locaties
 
Implementation
918 voertuigen en 216.000 containers getransformeerd
 
Implementation
150 voertuigen en materieel in nieuwe stijl gebracht
 
Implementation
25 tankopleggers omgetoverd tot rijdende Chocomel-blikjes
 
Implementation
Van design naar een real-live merkbeleving op kantoor
 
Implementation
Complete bewegwijzering voor het nieuwe ziekenhuis in Meppel
 
Implementation
Van ontwerp tot realisatie in 14.500 m² hoofdkantoor
 
Management
Van design naar 6.000 borden op 18 verdiepingen
 
Wagenpark
750 voertuigen in 10 landen binnen 4 maanden
 
Implementation
Herpositionering en visuele upgrade op 200+ locaties
 
Implementation
Van signage en branding tot wayfinding: het creëren van consistente merkbeleving wereldwijd.
 
Implementation
Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding
 
Implementation
800 voertuigen rebranden zonder stilstand
 
Implementation
Eén campusgevoel voor bijna 30.000 studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam
 
Implementation
Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and
 
Management
Projectmanagement voor innovatieve signing en bewegwijzering
 
Implementation
Effectief projectmanagement voor 600+ winkels wereldwijd
 
Implementation
Instore campagnes op 75+ locaties in Oost-Europa
 
Implementation
Een grote rebranding op nationaal niveau
 
Implementation
Uitrol van de nieuwe merkidentiteit in +300 winkels
 
Implementation
Een sterk merk als basis voor goede profilering
 
Implementation
Van zeven stadsdelen naar één uniforme huisstijl
 
Orientation
Grip krijgen op versnipperde merkuitingen op 100+ Europese locaties
 
Implementation
500+ locaties, één sterke identiteit.
Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact?
Bel ons op +31 88 987 99 00