Instore campagnes implementeren in Oost-Europa

Nike - partners: Found en RR Donneley
ProjectInstore campagnes
ScopeProjectmanagement, tooling en installatie
UitdagingEen korte time-to-market en consistente uitstraling
Size75+ locaties in Oost-Europa
ProjectFound en RR Donneley

Er zijn maar weinig retailmerken zo bekend en goed vertegenwoordigd als Nike. Het sportmerk heeft winkels over de hele wereld en voert jaarlijks meerdere campagnes. Productinformatie in de winkel geeft een boost aan de verkoopcijfers en de omzet, het is dus belangrijke content die niet mag ontbreken. Nike gebruikt Connect-Level-Copy (CLC) om belangrijke productinformatie met klanten te delen, waaronder de ‘Reason to Buy’.

Group 79

60.000 unieke inlays

En daar levert RGN in samenwerking met RR Donnely en Found een bijdrage aan. De grote diversiteit aan winkels met onder andere verschillen in taal, valuta, soorten producten en contentdragers zorgt ervoor dat er elk kwartaal 60.000 unieke inlays worden opgemaakt. In de samenwerking met RR Donnelly verzorgen wij de opmaak van het artwork en RR Donnelly voor de productie en distributie. We werken samen met onze online tooling om al het benodigde artwork te genereren. Onze tooling stelt ons in staat om de opmaak van alle unieke uitingen terug te brengen van meerdere dagen naar slecht een paar uur: efficiënt, controle en flexibel. Ook de implementatie door heel Europa vertrouwd Nike weer toe aan RGN.

Group 79
 
Implementation
Van diverse identiteiten naar één krachtig merk
 
Implementation
Rebranding van de grootste zorgaanbieder voor mensen met een verstandelijke beperking
 
Implementation
Rebranding van wagenpark én materiaal
 
Implementation
Een verbluffende transformatie van de merkidentiteit
 
Implementation
The Power of Belonging
 
Implementation
Realisatie en implementatie van een unieke identiteit in de bewegwijzering
 
Implementation
Een inspirerende omgeving voor creatieve foodies
 
Management
Signing op chirurgisch niveau.
 
Implementation
Een transparante visie op privacy en interior branding
 
Implementation
One-of-a-kind hotelconcept vertaald naar meerdere internationale hotels
 
Implementation
Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding
 
Management
Eén campusgevoel voor bijna 30.000 studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam
 
Management
Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and
 
Management
Innovatieve signing en bewegwijzering op academisch niveau
 
Implementation
Effectieve instore campagnes voor 600+ winkels
 
Implementation
Instore campagnes implementeren Oost-Europa
 
Implementation
Van TNT Post naar PostNL: rebranding op nationaal niveau
Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact? Bel ons op +31 88 987 99 00