Instore campagnes implementeren in Oost-Europa

Nike - partners: Found en RR Donneley
ProjectInstore campagnes
ScopeProjectmanagement, tooling en installatie
UitdagingEen korte time-to-market en consistente uitstraling
Size75+ locaties in Oost-Europa
ProjectFound en RR Donneley

Er zijn maar weinig retailmerken zo bekend en goed vertegenwoordigd als Nike. Het sportmerk heeft winkels over de hele wereld en voert jaarlijks meerdere campagnes. Productinformatie in de winkel geeft een boost aan de verkoopcijfers en de omzet, het is dus belangrijke content die niet mag ontbreken. Nike gebruikt Connect-Level-Copy (CLC) om belangrijke productinformatie met klanten te delen, waaronder de ‘Reason to Buy’.

Close-up van een Nike-winkelbord met de slogan 'Just Do It' in grote witte letters, naast het oranje Nike-logo op een houten achtergrond
Group 79
Close-up van een Nike-winkelbord met de slogan 'Just Do It' in grote witte letters, naast het oranje Nike-logo op een houten achtergrond

60.000 unieke inlays

En daar levert RGN in samenwerking met RR Donnely en Found een bijdrage aan. De grote diversiteit aan winkels met onder andere verschillen in taal, valuta, soorten producten en contentdragers zorgt ervoor dat er elk kwartaal 60.000 unieke inlays worden opgemaakt. In de samenwerking met RR Donnelly verzorgen wij de opmaak van het artwork en RR Donnelly voor de productie en distributie. We werken samen met onze online tooling om al het benodigde artwork te genereren. Onze tooling stelt ons in staat om de opmaak van alle unieke uitingen terug te brengen van meerdere dagen naar slecht een paar uur: efficiënt, controle en flexibel. Ook de implementatie door heel Europa vertrouwd Nike weer toe aan RGN.

Group 79
 
Implementation
Van twee identiteiten naar één monolithisch merk
 
Implementation
Negen huisstijlen getransformeerd naar één krachtige BMN-huisstijl
 
Implementation
Van decentralisatie naar eenheid op 1.250 locaties
 
Implementation
918 voertuigen en 216.000 containers getransformeerd
 
Implementation
150 voertuigen en materieel in nieuwe stijl gebracht
 
Implementation
25 tankopleggers omgetoverd tot rijdende Chocomel-blikjes
 
Implementation
Van design naar een real-live merkbeleving op kantoor
 
Implementation
Complete bewegwijzering voor het nieuwe ziekenhuis in Meppel
 
Implementation
Van ontwerp tot realisatie in 14.500 m² hoofdkantoor
 
Management
Van design naar 6.000 borden op 18 verdiepingen
 
Wagenpark
750 voertuigen in 10 landen binnen 4 maanden
 
Implementation
Herpositionering en visuele upgrade op 200+ locaties
 
Implementation
Van signage en branding tot wayfinding: het creëren van consistente merkbeleving wereldwijd.
 
Implementation
Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding
 
Implementation
800 voertuigen rebranden zonder stilstand
 
Implementation
Eén campusgevoel voor bijna 30.000 studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam
 
Implementation
Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and
 
Management
Projectmanagement voor innovatieve signing en bewegwijzering
 
Implementation
Effectief projectmanagement voor 600+ winkels wereldwijd
 
Implementation
Instore campagnes op 75+ locaties in Oost-Europa
 
Implementation
Een grote rebranding op nationaal niveau
 
Implementation
Uitrol van de nieuwe merkidentiteit in +300 winkels
 
Implementation
Een sterk merk als basis voor goede profilering
 
Implementation
Van zeven stadsdelen naar één uniforme huisstijl
 
Orientation
Grip krijgen op versnipperde merkuitingen op 100+ Europese locaties
 
Implementation
500+ locaties, één sterke identiteit.
Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact? Bel ons op +31 88 987 99 00