Effectievere instore campagnes voor 600+ winkels
Project | Instore campagnes voor 600+ winkels wereldwijd |
Scope | Projectmanagement, tooling en installatie |
Uitdaging | Een korte time to market en controle op lokaal niveau |
Grootte | 600+ winkels wereldwijd |
Voor de promotie van de nieuwe collecties vervangt Desigual ieder seizoen de instore campagnematerialen bij alle brand stores wereldwijd. Voor een optimaal effect moeten de uitingen in de winkel aansluiten bij de andere campagne uitingen op tv, print en online. Het Spaanse modemerk heeft wereldwijd meer dan 700 verkooppunten en alle instore marketing moeten gelijktijdig vervangen worden. Dit maakt het gebrek aan inzicht in het eindresultaat op lokaal winkelniveau een serieus probleem.
Doorlooptijd met 75% gereduceerd
En daar helpt RGN bij: met professionele project management, onze eigen tooling mybrand.center en een betrouwbaar internationaal netwerk zorgden we ervoor dat we de doorlooptijd van een wisseling met 75% hebben gereduceerd. En dat met een foutmarge van minder dan 1%! Dit komt door onze ervaring met complexe en grootschalige projecten, ons betrouwbare netwerk van installateurs en onze tooling.
onze nieuwsbrief