Effectievere instore campagnes voor 600+ winkels

Project Instore campagnes voor 600+ winkels wereldwijd
Scope Projectmanagement, tooling en installatie
Uitdaging Een korte time to market en controle op lokaal niveau
Grootte 600+ winkels wereldwijd

Voor de promotie van de nieuwe collecties vervangt Desigual ieder seizoen de instore campagnematerialen bij alle brand stores wereldwijd. Voor een optimaal effect moeten de uitingen in de winkel aansluiten bij de andere campagne uitingen op tv, print en online. Het Spaanse modemerk heeft wereldwijd meer dan 700 verkooppunten en alle instore marketing moeten gelijktijdig vervangen worden. Dit maakt het gebrek aan inzicht in het eindresultaat op lokaal winkelniveau een serieus probleem.

Group 79

Doorlooptijd met 75% gereduceerd

En daar helpt RGN bij: met professionele project management, onze eigen tooling mybrand.center en een betrouwbaar internationaal netwerk zorgden we ervoor dat we de doorlooptijd van een wisseling met 75% hebben gereduceerd. En dat met een foutmarge van minder dan 1%! Dit komt door onze ervaring met complexe en grootschalige projecten, ons betrouwbare netwerk van installateurs en onze tooling.

Group 79
 
Implementation
Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding
 
Management
één campusgevoel voor bijna 30.000 studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam
 
Implementation
PreZero: rebranding van wagenpark én materiaal
 
Management
Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and
 
Management
Innovatieve signing en bewegwijzering op academisch niveau
 
Implementation
Effectieve instore campagnes voor 600+ winkels
 
Implementation
Nike instore campagnes implementeren Oost-Europa
Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact? Bel ons op +31 88 987 99 00