Effectievere instore campagnes voor 600+ winkels

Project Instore campagnes voor 600+ winkels wereldwijd
Scope Projectmanagement, tooling en installatie
Uitdaging Een korte time to market en controle op lokaal niveau
Grootte 600+ winkels wereldwijd

Voor de promotie van de nieuwe collecties vervangt Desigual ieder seizoen de instore campagnematerialen bij alle brand stores wereldwijd. Voor een optimaal effect moeten de uitingen in de winkel aansluiten bij de andere campagne uitingen op tv, print en online. Het Spaanse modemerk heeft wereldwijd meer dan 700 verkooppunten en alle instore marketing moeten gelijktijdig vervangen worden. Dit maakt het gebrek aan inzicht in het eindresultaat op lokaal winkelniveau een serieus probleem.

Desigual winkel met een lichtgevend logo met witte letters bevestigd aan de winkel
Group 79
Desigual logo

Doorlooptijd met 75% gereduceerd

En daar helpt RGN bij: met professionele project management, onze eigen tooling mybrand.center en een betrouwbaar internationaal netwerk zorgden we ervoor dat we de doorlooptijd van een wisseling met 75% hebben gereduceerd. En dat met een foutmarge van minder dan 1%! Dit komt door onze ervaring met complexe en grootschalige projecten, ons betrouwbare netwerk van installateurs en onze tooling.

Group 79
 
Implementation
Van twee identiteiten naar één monolithisch merk
 
Implementation
Negen huisstijlen getransformeerd naar één krachtige BMN-huisstijl
 
Implementation
Van decentralisatie naar eenheid op 1.250 locaties
 
Implementation
918 voertuigen en 216.000 containers getransformeerd
 
Implementation
150 voertuigen en materieel in nieuwe stijl gebracht
 
Implementation
25 tankopleggers omgetoverd tot rijdende Chocomel-blikjes
 
Implementation
Van design naar een real-live merkbeleving op kantoor
 
Implementation
Complete bewegwijzering voor het nieuwe ziekenhuis in Meppel
 
Implementation
Van ontwerp tot realisatie in 14.500 m² hoofdkantoor
 
Management
Van design naar 6.000 borden op 18 verdiepingen
 
Wagenpark
750 voertuigen in 10 landen binnen 4 maanden
 
Implementation
Herpositionering en visuele upgrade op 200+ locaties
 
Implementation
Van signage en branding tot wayfinding: het creëren van consistente merkbeleving wereldwijd.
 
Implementation
Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding
 
Implementation
800 voertuigen rebranden zonder stilstand
 
Implementation
Eén campusgevoel voor bijna 30.000 studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam
 
Implementation
Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and
 
Management
Projectmanagement voor innovatieve signing en bewegwijzering
 
Implementation
Effectief projectmanagement voor 600+ winkels wereldwijd
 
Implementation
Instore campagnes op 75+ locaties in Oost-Europa
 
Implementation
Een grote rebranding op nationaal niveau
 
Implementation
Uitrol van de nieuwe merkidentiteit in +300 winkels
 
Implementation
Een sterk merk als basis voor goede profilering
 
Implementation
Van zeven stadsdelen naar één uniforme huisstijl
 
Orientation
Grip krijgen op versnipperde merkuitingen op 100+ Europese locaties
 
Implementation
500+ locaties, één sterke identiteit.
Is jouw merk er ook klaar voor?Stuur een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Liever nu contact? Bel ons op +31 88 987 99 00