Een fusie als startpunt van jouw rebranding?
Waar begin je en waar moet je aan denken? Misschien weet je al globaal de bedoeling, maar hoe zit het met de toepassing van de huisstijl en de boodschap. En praktisch: welke merkdragers moeten straks worden vervangen op de kantoren, voertuigen en/of eventueel materiaal?
Waar begin je met rebranden?
Dat de fusie gevolgen heeft voor de huisstijl weet je. En dat er één merknaam komt weet je ook, maar hoe krijg je de nieuwe huisstijl op alle merkdragers? De fase waarin je het ontwerp laat produceren en laat installeren is niet iets om te onderschatten. Dat kan namelijk een onnodig lang (en kostbaar) proces worden.
Gratis:
7 handige tips voor
rebranden na een fusie
Jij zoekt nu handvatten om een rebrandingstraject op te starten. Dat snappen we, want in veel gevallen is het je eerste keer.
In deze whitepaper geven we je 7 handige tips.
Een impactanalyse geeft je meer duidelijkheid
Wij geven je duidelijkheid, dat doen we door jouw merk en eventuele plannen door te nemen. Welke merkdragers zijn aan vervanging toe en op welke locaties? Wij bekijken wat er nodig is en om hoeveel locaties het gaat. Ook bekijken we diverse scenario’s en geven advies. Uiteraard beantwoorden we al je vragen en zorgen we gedurende het project voor vaste contactpersonen.
Is rebranden nieuw voor jou? Wij doen dit dagelijks. Al 25 jaar.
Rebranden doen wij voor ieder soort bedrijf en in iedere branche, overal te wereld. Bijvoorbeeld voor FrieslandCampina, waarvoor wij het wagenpark en de gebouwen hebben gerebrand. Maar ook voor andere bedrijven en branches, zoals multinationals, (semi) overheid en bedrijven in de FMCG.
onze nieuwsbrief